Aanspreekvorm instellen

Je kunt instellen hoe de namen van deelnemers worden weergegeven in je berichten. Om de naam van een deelnemer automatisch in je bericht te tonen, gebruik je het woord 'deelnemernaam' in e-mailberichten. Dit woord wordt vervangen door de ingestelde aanspreekvorm. Lees hier meer over automatische vervangingen.
Het instellen gaat als volgt:

  1. Kies in het dashboard voor E-mail instellingen
     
  2. Bij Ontvanger instellingen kies je uit de gewenste aanspreekvorm

De 5 verschillende opties worden in communicatie met de deelnemer als volgt weergegeven:

  1. Beste voornaam
    De voornaam van de deelnemer wordt getoond. Bijvoorbeeld: Beste John
     
  2. Beste voornaam + achternaam
    De voornaam en achternaam van de deelnemer worden getoond. Bijvoorbeeld: Beste John Doe
     
  3. Beste meneer/mevrouw Achternaam
    De heer of mevrouw en achternaam worden getoond. Bijvoorbeeld: Beste mijnheer Doe
     
  4. Geachte meneer/mevrouw Achternaam
    De heer of mevrouw en achternaam worden getoond. Bijvoorbeeld: Geachte mijnheer Doe
     
  5. Geachte Titel, Dhr/Mw + achternaam
    De titel, heer of mevrouw, voornaam en achternaam van de deelnemer worden getoond. Bijvoorbeeld: Geachte Dr. heer John Doe
Tip

Standaard wordt in alle berichten de u-vorm gebruikt. Je kunt dit aanpassen door hier een vinkje te zetten bij 'Refereer met "je" in plaats van "u"'