Je kunt instellen hoe de namen van deelnemers worden weergegeven in je berichten. Om de naam van een deelnemer automatisch in je bericht te tonen, gebruik je het woord 'deelnemernaam' in e-mailberichten. Dit woord wordt vervangen door de ingestelde aanspreekvorm. Lees hier meer over automatische vervangingen.
Het instellen gaat als volgt:
- Kies in het dashboard voor E-mail instellingen
- Bij Ontvanger instellingen kies je uit de gewenste aanspreekvorm
De 5 verschillende opties worden in communicatie met de deelnemer als volgt weergegeven:
- Beste voornaam
De voornaam van de deelnemer wordt getoond. Bijvoorbeeld: Beste John
- Beste voornaam + achternaam
De voornaam en achternaam van de deelnemer worden getoond. Bijvoorbeeld: Beste John Doe
- Beste meneer/mevrouw Achternaam
De heer of mevrouw en achternaam worden getoond. Bijvoorbeeld: Beste mijnheer Doe
- Geachte meneer/mevrouw Achternaam
De heer of mevrouw en achternaam worden getoond. Bijvoorbeeld: Geachte mijnheer Doe
- Geachte Titel, Dhr/Mw + achternaam
De titel, heer of mevrouw, voornaam en achternaam van de deelnemer worden getoond. Bijvoorbeeld: Geachte Dr. heer John Doe
Standaard wordt in alle berichten de u-vorm gebruikt. Je kunt dit aanpassen door hier een vinkje te zetten bij 'Refereer met "je" in plaats van "u"'