Hoe kan ik deelnemers inchecken?
De dag is daar! Jouw evenement gaat van start en je wilt dat iedereen zich welkom voelt én zonder gedoe binnenkomt. Aanmelder.nl helpt je om ook tijdens het evenement alles soepel te laten verlopen met slimme check-in mogelijkheden.
Check-in activeren voor jouw evenement
Volg deze stappen om de check-in functionaliteit in te schakelen:
-
Ga naar het Event dashboard van jouw evenement.
-
Klik op Instellingen.
-
Scroll naar beneden naar het onderdeel Add-ons.
-
Vink de add-on ‘Event check-in’ aan.
-
Ga vervolgens in het menu naar Beheer aanmeldingen > Check-in.
-
Vul daar de korte vragenlijst in zodat wij kunnen helpen bij het inrichten van de check-in, passend bij jouw locatie en wensen.
Check-in mogelijkheden
Aanmelder.nl biedt verschillende manieren om deelnemers vlot en professioneel in te checken. Kies wat bij jouw evenement past:
Printers & badges
Deelnemers worden bij binnenkomst gescand en ontvangen automatisch een naambadge. Deze badge is gepersonaliseerd en kun je ontwerpen naar wens. Onze engineers komen samen met de printers naar jouw evenement locatie.
Check-in Mobile
De scan medewerkers hebben alleen een mobiele telefoon of tablet met de Check-in Mobile app nodig.
Tablets only
Je kunt ook tablets huren van aanmelder.nl. Deze worden op tijd verstuurd via de post, zodat je iedereen soepel kan inchecken op locatie.
Op deze pagina kun je nog veel meer leren over jouw event check-in.