Toegang van gebruikers tot evenementen wordt centraal geregeld via de organisatie. Onder deze organisatie in aanmelder.nl vallen alle evenementen van jouw bedrijf of organisatie. Als eigenaar van een organisatie kun jij gebruikers toevoegen of hun statussen wijzigen.
We hebben dit toegangsmanagement in het leven geroepen om eenvoudiger in teams te werken, verschillende autorisatieniveaus toe te kennen in aanmelder.nl-gebruikers die co-organisatoren zijn van evenementen. Zo kun je bij uitdiensttreding gemakkelijk een gebruiker verwijderen uit alle evenementen, of zzp'ers permissie geven om een evenement mee te organiseren. Helemaal conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Je kunt gebruikers toevoegen bij 'gebruikers' in je organisatie dashboard. Klik rechtsboven op jouw organisatie, daarna in de roze balk op 'organisatie' en dan in het dashboard op 'gebruikers'.
Je komt dan op je gebruikersscherm waar je gebruikers kunt toevoegen of via de drie streepjes achter de naam hun status kunt wijzigen of verwijderen uit de organisatie;
Eigenaar
Mag in de organisatie wijzigingen maken in evenementen, gebruikers, teams en suborganisaties.
Applicatiebeheerder (Enterprise pakket)
- Heeft volledige toegang tot alle evenementen.
- Heeft volledige toegang tot de organisatiestructuur (teams en suborganisaties).
- Heeft volledige toegang tot organisatie-instellingen, behalve juridische en factureringsgerelateerde instellingen.
Evenementbeheerder (Enterprise pakket)
- Heeft volledige toegang tot alle evenementen.
- Kan toegang tot evenementen verlenen aan andere gebruikers en teams.
- Kan teamlidmaatschap voor bestaande teams beheren.
- Kan evenementen toewijzen aan suborganisaties.
Collega
Heeft in de organisatie inzicht in gebruikers, teams en suborganisaties en kan wijzigingen maken in evenementen.
Gast
Heeft geen inzicht in de organisatie, maar kan per evenement toegang krijgen om mee te kijken. Gasten kunnen geen wijzigingen maken.
Het bericht wat iemand krijgt als jij die persoon toevoegt ziet er zo uit: