Toegangsmanagement op organisatieniveau

​ Toegang van gebruikers tot evenementen wordt centraal geregeld via de organisatie. Onder deze organisatie in aanmelder.nl vallen alle evenementen van jouw bedrijf of organisatie. Als eigenaar van een organisatie kun jij gebruikers toevoegen of hun statussen wijzigen.

 

We hebben dit toegangsmanagement in het leven geroepen om eenvoudiger in teams te werken, verschillende autorisatieniveaus toe te kennen in aanmelder.nl-gebruikers die co-organisatoren zijn van evenementen. Zo kun je bij uitdiensttreding gemakkelijk een gebruiker verwijderen uit alle evenementen, of zzp'ers permissie geven om een evenement mee te organiseren. Helemaal conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). 

 

Je kunt gebruikers toevoegen bij 'gebruikers' in je organisatie dashboard. Klik rechtsboven op jouw organisatie, daarna in de roze balk op 'organisatie' en dan in het dashboard op 'gebruikers'. 

 

 

Je komt dan op je gebruikersscherm waar je gebruikers kunt toevoegen of via de drie streepjes achter de naam hun status kunt wijzigen of verwijderen uit de organisatie;

 

 

Een eigenaar; mag in de organisatie wijzigingen maken in evenementen ,gebruikers, teams en suborganisaties

Een collega; Heeft in de organisatie inzicht in evenementen, gebruikers, teams en suborganisaties

Een gast; heeft geen inzicht in de organisatie, maar kan per evenement toegang krijgen.

 

Het bericht wat iemand krijgt als jij die persoon toevoegt ziet er zo uit: