Onder website pagina's kun je verschillende pagina's aanmaken voor je website.
Aan de kleur van het oogje zie je of de pagina zichtbaar is op je website:
blauw betekent zichtbaar, zwart betekent verborgen.
Met 1 klik op het desbetreffende oogje zet je je pagina op zichtbaar voor je bezoekers.
Je kunt pagina's uit andere evenementen kopiëren met de button 'kopieer pagina's van andere evenementen'.
Standaard staan een aantal pagina's voor je klaar om te gebruiken voor jouw website.
Dit zijn Aanmelden, Programma, Uitnodiging, Locatie, Plattegrond, Enquêtes en Contact.
Deze pagina's hebben allemaal een vaste opmaak. Mocht je een eigen opmaak willen hebben, kun je altijd een blanco pagina toevoegen en deze naar wens invullen.
Aanmelden:
Op deze pagina wordt jouw registratieformulier getoond.
Programma:
Hier kun je het programma van jouw evenement invullen per dag, met begin- en eindtijden.
Uitnodiging:
Indien je een uitnodiging hebt verstuurd naar jouw deelnemers, kun je de verstuurde uitnodiging ook op jouw website laten zien.
Locatie:
Hier kun je informatie delen over de locatie van jouw evenement, met mogelijkheid om Google Maps toe te voegen.
Plattegrond:
Bij een groot evenement is het handig om plattegrond te delen met jouw deelnemers.
Enquêtes:
Mocht je na afloop van je evenement een enquête willen sturen naar jouw deelnemers, kun je ervoor kiezen om deze enquête op deze pagina automatisch te tonen.
Contact:
Contactgegevens voor de deelnemers kun je op deze pagina tonen.
Klik op het witte pijltje om de pagina's te bewerken. Met de zwarte pijltjes kun je de volgorde van de pagina's bepalen.
Met het zwarte pijltje naar rechts verplaats je de pagina onder een submenu.
Klik altijd even op 'Preview website' om te kijken hoe jouw aanpassingen eruit zien op jouw website.