Een evenement organiseren is teamwork. Daarom heb je bij aanmelder.nl de optie om kosteloos mede-oganisatoren toe te voegen aan een evenement.
Als je een evenement hebt gemaakt in aanmelder.nl, kun je dit evenement delen met bijvoorbeeld je collega's of je opdrachtgever.
In het kader van informatieveiligheid van deelnemergegevens is het veiliger en handig dat alle organisatoren vanuit hun eigen aanmelder.nl-account werken.
De hoofdorganisator stuurt een uitnodiging per mail via aanmelder.nl aan de mede-organisatoren.
Mede-organisator toevoegen
Op jouw eigen overzichtspagina zie je je evenementen.
Achter de naam van het evenement zie je rechts 3 iconen.
Klik op het poppetjes icoon om dit evenement te delen:
Klik op 'Gebruiker toevoegen'.
Indien de gebruiker al een account heeft en onderdeel is van jouw organisatie, zal de naam zichtbaar zijn in de dropdown 'Gebruiker'.
Is er nog geen actief account voor de persoon die je wilt uitnodigen? Dan kun je de naam en e-mailadres invullen en kan deze persoon alsnog een account aanmaken in aanmelder.nl
Let op:
Er zijn 2 verschillende rollen mogelijk voor je mede organisatoren: Organisator en Gast.
Een organisator kan alles in je evenement:
Een gast heeft beperkte rechten:
Dit is bijvoorbeeld handig als je een evenement aanmaakt en je wilt het evenement laten zien aan je klant.
Gebruikers die jij toevoegt, krijgen een automatische uitnodiging met daarin de link naar het evenement.