Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Na afloop van je evenement

Gefeliciteerd! Je hebt je evenement opgezet en afgerond met behulp van aanmelder.nl en deze kennisbank.

Na afloop van je evenement zijn er enkele administratieve en organisatorische stappen:

Facturen en afrekeningen

Na het evenement ontvang je van ons een e-mail met de vraag of je evenement kan worden afgesloten. Controleer in je facturatieprofiel of alle gegevens correct zijn ingevuld (zoals factuuradres, referentiecodes of projectnummers).

Vervolgens worden er twee facturen opgesteld:

  1. aanmelder.nl – voor de gemaakte kosten van het gebruik van de tool.

  2. Delft Congress Support (DCS) – met de deelnemersgelden (inkomsten).

Deze facturen worden tegen elkaar verrekend zodat je maar één bedrag betaalt (of juist terugkrijgt, afhankelijk van het saldo). Als alle openstaande facturen door jullie zijn betaald, volgt de uitbetaling na het evenement binnen 2 weken. 

Resultaten en statistieken

Na afloop zijn diverse overzichten beschikbaar:


Downloads en administratie

Alle gegevens van het evenement kunnen worden gedownload, zoals deelnemerslijsten, facturen en resultaten.

Voorbereiding volgende editie

Veel organisatoren plannen direct de volgende editie. Via de knop “Kopieer evenement” kun je:

  • Vormgeving, berichten en betalingen meenemen naar de nieuwe editie.
  • Specifieke onderdelen kopiëren, zoals alleen het aanmeldformulier of de deelnemersgroepen.

Dit bespaart veel tijd en zorgt voor continuïteit.

Support

Heb je na afloop nog vragen?

  • Raadpleeg de artikelen in de kennisbank voor verdiepende uitleg.

  • Neem contact op met ons Support & Advies-team via info@aanmelder.nl of bel 015 – 24 00 119 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 – 17:00).