Als je bent ingelogd in de deelnemeromgeving (lees hier hoe je dit doet) dan kun je klikken op Mijn events.
Je ziet hier een overzicht van alle evenementen waar je met je primaire e-mail adres (of secundaire e-mail adres) iets mee gedaan hebt (status). Je kunt natuurlijk ook altijd even zoeken via de zoekfunctie rechts bovenin. Hieronder wordt elk onderdeel uitgelegd.
Datum
De datum van het evenement. De data staan op chronologische volgorde. Weet je niet meer welke datum? Zoek op naam van het evenement in de zoekbalk rechtsboven?
Evenement
De naam van het evenement waar het om gaat. Als je op de naam klikt, kom je op de website van het evenement terecht.
Naam
Onder deze naam heb jij je aangemeld met dit e-mail adres (1e regel de naam, 2e regel het gebruikte e-mail adres)
Status
Wat is de status bij dit evenement, zoals het onder deze naam en dit e-mail adres in aanmelder.nl staat?
Factuur
Als er sprake is van een betaald evenement, dan zie je dit icoontje staan.
Als je hier op klikt zie je een overzicht van de facturen voor dit evenement. Je ziet de datum van de factuur die is aangemaakt, het factuurnummer en het bedrag met de status erbij.
Helemaal rechts op het icoontje met het pijltje naar beneden kun je de factuur downloaden.
Verder staan er nog 3 icoontjes in je overzicht.
Je registratie wijzigen
Het pennetje is de link om naar het je aanmeldformulier te gaan. Je kunt je registratie hier aanpassen. Hier kun je je dus ook afmelden voor het evenement - indien dit mogelijk is gemaakt door de organisatie.
Je persoonlijke QR-code
Het middelste icoon staat voor een QR code. Dit is alleen van toepassing indien je bij een fysiek evenement deze QR code moet scannen bij de check-in.
Het bevestigingsbericht
Het envelopje staat voor het bevestigingsbericht. Hier vind je jouw bevestiging per mail die je gekregen hebt na het invullen van het formulier.